Nöjd kundpanel, för nöjdare kunder

 
För att kunna få korrekt och relevant feedback från era kunder och möjligheten att förbättra företagets kundrelationer erbjuder vi en nöjd kundpanel. Kunden framför sin åsikt om t.ex servicenivån genom att välja ett av fem givna alternativ på panelen. Responsen lagrads per arbetsplats i statistikprogrammet NQ-statistik. 

 

Informationen lagras i real tid och ger företagsledare möjligheten att snabbt återkoppla till en kund innan denne hinner lämna serviceplatsen. Det finns även möjlighet att installera Kundfeedback verktyget som en online applikation. För detta alternativ krävs det att det finns en MSQQL databas installerad.

 

En NQ-Kundfeedback panel kan anslutas visa USB till en PC där WIN-Panelen finns installerad eller så kan den direkt kopplas till den modulära anslutningsboxen där NQ-Panelerna finns anslutna.

 

Det här verktyget gör det möjligt att få snabb tillgång till kundens omedelbara åsikt. Detta till skillnad från ett frågeformulär som kunden först kan fylla i då de lämnat servicestället och därmed kan hinna ändrar sin åsikt angående servicenivån.

 

Denna panel ger också en fantastisk möjlighet att lyfta fram de anställda som ger den bästa servicen till kunden!

 

Utformning och tillverkning av personligt anpassade utskrifter för panelens framsida är inkluderat i vår prissättning.

 

Kontakta oss gärna om du vill veta mer om detta eller något annat av våra kösystem eller specialanpassade produkter.