Nöjd kundpanel, för nöjdare kunder

 
För att kunna få korrekt och relevant återkoppling från era kunder och möjligheten att förbättra företagets kundrelationer erbjuder vi en s.k.nöjd kundpanel. Kunden framför sin åsikt om t.ex servicenivån genom att välja ett av fem givna alternativ på panelen. Responsen lagras per arbetsplats i statistikprogrammet NQ-statistik
Informationen lagras i realtid och ger företagsledare möjligheten att snabbt återkoppla till en kund innan denne hinner lämna serviceplatsen. Det finns även möjlighet att installera "nöjd-kund-verktyget" som en online applikation. För detta alternativ krävs att det finns en MSSQL databas installerad i PC:n som styr kösystemet.

 

En nöjd-kundpanel panel kan anslutas via USB till en PC där mjukvaran för frammatningsenheten finns installerad eller så kan den kopplas direkt till anslutningsboxen där NQ-Panelerna finns anslutna.

 

Den här enheten gör det möjligt att få snabb tillgång till kundens spontana åsikt. Detta till skillnad från ett frågeformulär som kunden fyller i då de lämnat servicestället och därmed kan hinna ändra sin åsikt angående servicenivån.

 

Denna panel ger också en fantastisk möjlighet att lyfta fram de anställda som ger den bästa servicen till era kunder!

 

Klisterfilmen på framsidan kan utformas helt i enlighet med era önskemål och anpassningen ingår i priset på enheten. 

 

Kontakta oss gärna om du vill veta mer om denna eller något annat om våra kösystem eller specialanpassade produkter.