Service/Support

 

Nemo-Q Sverige har en helpdesk som är bemannad med egen personal. De tar hand om försäljning, service, support, övervakning och installation av kösystem. I undantagsfall och när kunden kräver det så servar tredje part våra system. Servicenivån väljer kunden själv via serviceavtal som bla reglerar inställelsetiden som varierar
från 2 till 48 timmar beroende på geografisk plats. Helpdesken består idag av servicemottagare och fälttekniker.
Denna avdelning sköter även övervakning och drift av våra remotesystem.

Nemo-Q söker nya medarbetare. Klicka för mer information! 

Växel: 08-52205900
Telefax: 08-52205999
Service och installation: 08-52205910
mail: service@nemoq.se

 

Vill ni att vi kontaktar er istället får ni gärna skicka oss ett meddelande här nedanför.

Namn *

     

E-post: *

     

Telefon: *

     

Meddelande:

     

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår