Service/Supportavdelningen

Vi vill att våra kunder ska vara trygga under hela resan tillsammans med oss på Nemo-Q och har därför vår Helpdesk tillgänglig helgfria vardagar mellan kl. 8-17.

Vi strävar efter en förstklassig service och för att ni skall kunna få den hjälp ni behöver har vi vår kunniga IT-personal som inte bara sköter all övervakning, drift och fjärraccess av våra remotesystem utan även tar emot felanmälningar och ser till att det kommer ut en fälttekniker till er när ni stöter på problem. 

Våra olika serviceavtal 

Servicenivån väljer kunden själv via serviceavtal som bla reglerar inställelsetiden som varierar från 2 timmar och uppåt beroende på geografisk plats. Vi går tillsammans igenom vilka behov du och din verksamhet behöver.

 

Växel:     08 - 522 059 00
Service:  08 - 522 059 10
Mejl:        service@nemoq.se

 

Nemo-Q söker nya medarbetare. Klicka för mer information! 

 

Vill ni att vi kontaktar er istället får ni gärna skicka oss ett meddelande här nedanför.

Namn *

     

E-post: *

     

Telefon: *

     

Meddelande:

     

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår