Service/Supportavdelningen

Vi vill att våra kunder ska vara trygga under hela resan tillsammans med oss på Nemo-Q och har därför vår Helpdesk tillgänglig helgfria vardagar mellan kl. 8-17.

Vi strävar efter en förstklassig service och för att ni skall kunna få den hjälp ni behöver har vi vår kunniga IT-personal som inte bara sköter all övervakning, drift och fjärraccess av våra remotesystem utan även tar emot felanmälningar och ser till att det kommer ut en fälttekniker till er när ni stöter på problem. 

Våra olika serviceavtal 

Servicenivån är alltid hög från oss oavsett vilket typ av serviceatal ni som kund väljer. I alla våra system ingår ett bas serviceavtal. För kunder där extra snabb inställelsetid och snabb respons är extra viktigt så har vi olika typer av avtal som anpassas efter kunden förutsättningar och krav där responstid som varierar från 2 timmar och uppåt beroende på geografisk plats. Vi går tillsammans igenom vilka behov du och din verksamhet är i behov utav.

 

 

Växel:     08 - 522 059 00
Service:  08 - 522 059 10
Mejl:        service@nemoq.se

Prata med en expert och få svar på dina frågor

     
     
     
+ =  

Genom att skicka in formuläret godkänner du att Nemo Queue sparar information om dig. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i vår integritetspolicy.

Generisk bild på kontaktperson

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår