Hem /
Kontakt /
Service & Support
Service/Supportavdelningen
Vi vill att våra kunder ska vara trygga under hela resan tillsammans med oss på Nemo-Q och har därför vår Helpdesk tillgänglig helgfria vardagar mellan kl. 8-17.
Vi strävar efter en förstklassig service och för att ni skall kunna få den hjälp ni behöver har vi vår kunniga IT-personal som inte bara sköter all övervakning, drift och fjärraccess av våra remotesystem utan även tar emot felanmälningar och ser till att det kommer ut en fälttekniker till er när ni stöter på problem.
Våra olika serviceavtal
Servicenivån är alltid hög från oss oavsett vilket typ av serviceatal ni som kund väljer. I alla våra system ingår ett bas serviceavtal. För kunder där extra snabb inställelsetid och snabb respons är extra viktigt så har vi olika typer av avtal som anpassas efter kunden förutsättningar och krav där responstid som varierar från 2 timmar och uppåt beroende på geografisk plats. Vi går tillsammans igenom vilka behov du och din verksamhet är i behov utav.
Växel: 08 - 522 059 00
Service: 08 - 522 059 10
Mejl: service@nemoq.se