Ventus Statistik

Redo att ta nästa steg för att förbättra era kunders upplevelse och effektivisera arbetsflödet?


Vi hjälper många företag att effektivisera arbetet, sänka kostnader och höja servicenivån genom att tillhandahålla statistik på hur kundflödet ser ut.

Utöver det fysiska hjälpmedel som ett kösystem innebär kan Nemo-Q också tillhandahålla mjukvaror som möjliggör analys av olika slag. Kösystemet lagrar alla händelser i en databas där värden kan behandlas i realtid eller i efterhand till förmån för personal- och resursplanering. De olika kontorens databaser kan dessutom kombineras för mer övergripande statistik för hela områden eller branscher.

Exempelvis kan den lagrade statistiken svara på följande frågor:

-          Hur länge har kunden väntat?

-          Hur lång tid tog ärendet?

-          Vilket kontor har kortast väntetid?

-          Vilket kontor har flest kunder?

-          Vilken typ av ärenden tar längst/kortast tid att behandla?

-          Vid vilka tider är belastningen och därmed personalbehovet som störst?

Eftersom tider och händelser lagras i realtid så kan i princip alla statistiska frågor besvaras med mycket hög precision.

 

Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Prata med en expert och få svar på dina frågor

     
     
     
+ =  

Genom att skicka in formuläret godkänner du att Nemo Queue sparar information om dig. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i vår integritetspolicy.

Generisk bild på kontaktperson

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår